Müügitingimused

Müügitingimused

Kehtivad alates 06.01.2020

Ostes kaupu veebilehel opadii.ee sõlmid siin nimetatud tingimustel lepingu Opadii OÜ-ga. Palun tutvu müügitingimustega põhjalikult, kuivõrd need mõjutavad sinu õigusi ja kohustusi.

Selleks et meie osutatav teenus vastaks veelgi enam sinu soovidele ja huvidele, uuendame aega-ajalt ka oma tingimusi. Sul on õigus allolevad tingimused endale alla laadida või välja printida, et saaksid ka hiljem vajadusel nendega tutvuda. Vajadusel võid küsida meievahelise lepingu sõlmimise hetkel kehtinud tingimusi ka Opadii-lt kasutades tingimuste allosas viidatud kontakte.

Mõisted

Opadii – kauba müüja/ teenusepakkuja Opadii OÜ (registrikood 114444338);
Klient - kauba ostja/ teenuse saaja, kes vormistab e-poes tellimuse lisades sealjuures enda isikuandmed. Füüsilisest isikust klient kinnitab tellimust esitades, et on vähemalt 13-aastane;
E-pood - Opadii veebipood veebilehel opadii.ee, mille kaudu toimub toodete müük kliendile.

Kaubad ja hinnad

Teave kauba kohta on esitatud e-poes vahetult kauba juures. E-poes nimetatud tooted on Opadiil kliendi jaoks koheselt saadaval. Muud vastavalt märgitud tooted ettetellimisel vastavalt kauba juurde lisatud teabele.

Kõik e-poes nimetatud hinnad on märgitud toodete toodete juures, eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Hinnad ei sisalda tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kliendi asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Opadiil on õigus leping tühistada, kui kauba hind e-poes on eksituse tõttu märgitud turuhinnast oluliselt väiksemana.

Ostu sooritamine

Kliendil tuleb ostu sooritamiseks valida e-poest sobivad tooted, lisades need ostukorvi, täita nõutud andmeväljad, ning valida sobiv kättetoimetamise viis.

Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

Makseid vahendab Maksekeskus AS, kaardimakseid lisaks ka Stripe. Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS või Stripe turvalises keskkonnas. Opadiil puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping loetakse sõlmituks tasumisele kuuluva summa laekumisest e-poe arvelduskontole.

Opadii väljastab kliendile kauba, kui tasu on Opadiile laekunud.

Kauba kättetoimetamine

Klient saab valida järgmiste kättetoimetamise viiside vahel:

- pakiautomaat (Opadii väljastab kauba postiettevõttele - Itella, Omniva või muu tellimuse esitamisel nimetatu - esimesel võimalusel, aga hiljemalt kahe tööpäeva jooksul makse laekumisest);

- ise järele tulemine (Opadii väljastab kliendile kauba esimesel võimalusel, aga hiljemalt kahe tööpäeva jooksul makse laekumisest);

Teave postiettevõtte(te) kohta on kättesaadav tellimuse esitamisel. Reeglina tarnib postiettevõtte kauba kliendini kuni kahe tööpäeva jooksul kauba postiettevõttele üleandmisest, aga hiljemalt 5 tööpäeva jooksul.

Kättetoimetamise eest tasub klient vastavalt tellimuse juures nimetatud hinnale ja muudele tingimustele. Vaata tarnetingimuste kohta ülevaatlikult ka siit. Kauba tellimisel väljaspoole nimetatud riike võta Opadiiga ühendust parima lahenduse leidmiseks.

Kui tellimuse täitmine osutub võimatuks, nt on e-poes tekkinud tehniline tõrge või on Opadii partner vastava kauba tarne ootamatult lõpetanud, võtab Opadii kliendiga ühendust, et leida kliendile sobivaim lahendus, nt kauba asendamine samaväärsega, pikendatud kättetoimetamise aeg või raha tagastamine. Viimasel juhul tagastab Opadii kliendi tasutu (sh postiteenuse osutaja kaudu kättetoimetamise kulu) 14 päeva jooksul kliendiga kontakteerumisest.

Lepingust taganemine enne kauba kättetoimetamist

Kui klient soovib arve tasumise järgselt ja enne Opadii-poolset kauba teele panemist lepingust taganeda, kohustub klient sellest viivitamata Opadiid e-posti teel teavitama. E-kirja tuleb märkida tellimuse number, millest taganeda soovitakse, ning lisada kliendi kontaktandmed (eesnimi, perenimi, kontakttelefon) ja vastava tellimuse esitamise kuupäev).

Kui taganemisavaldus jõuab Opadiini pärast kauba teelepanemist, siis toimub lepingust taganemine vastavalt käesolevate tingimuste punktile “Lepingust taganemine pärast kauba kättetoimetamist”.

Opadii kannab kliendile kauba eest tasutu tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse kättesaamisest samale pangakontole, kust toimus selle laekumine Opadiile.

Lepingust taganemine pärast kauba kättetoimetamist

E-poest ostetud kaupa on tarbijast kliendil õigus tagastada 14 päeva jooksul.

Tagastatav kaup peab olema puudusteta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutamata. Kauba sobivuses on kliendil lubatud veenduda samadel tingimustel ja tavade järgi nagu seda peetakse heaks tavaks füüsilistes kauplustes.

Toote tagastamiseks esitab klient Opadiile vastava taotluse e-posti teel, milles on märgitud tellimuse/arve number, tagastatava toote nimetus(ed) ning taganemise põhjus, ja saadab tagastatava kauba koos pakendiga Opadii postiaadressil.

Tagastamisel saab klient valida kas soovib kauba tagastada ja saada raha tagasi, või soovib kauba tagastada ja saada 110% ostukrediiti Opadii veebipoes muu toote ostmiseks. Kogu krediit tulen kasutada ühe ostu raames, s.t krediidi jagamine mitme ostu vahel ei ole võimalik. Vastavasisuline soov tuleb esitada taganemisavalduses.

Opadii kannab kliendile kauba eest tasutu tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul alates toote tagastamisest samale pangakontole, kust toimus selle laekumine Opadiile, või saadab kliendile ostukrediidi kasutamiseks isikustatud koodid, millega klient saab järgmisel korral enda ostu eest veebis tasuda.

Tagastamisega kaasneva transpordikulukannab klient.

Vastutus

Opadii vastutus on piiratud tellitud toote müügihinnaga, v.a kui seaduses on sätestatud teisiti.

Opadii ei vastuta kliendi esitatud ebakorrektsest teabest või muust kliendi tegevusest tingitud tagajärgede eest.

Vaidluste lahendamine

Lepingust tulenevad vaidlused püütakse lahendada poolte kokkuleppel. Kaebus tuleb esitada Opadii e-posti aadressile info@opadii.ee. Opadii vastab kliendile 14 päeva jooksul.

Kui vaidluse lahendamine kokkuleppel ebaõnnestub, on tarbijal võimalik vaidlust lahendada tarbijavaidluste komisjonis. Täpsem teave Tarbijakaitseameti veebilehel või telefonil 6201 920; e-post: avaldus@komisjon.ee. Kõigile tarbijatele on avatud ka Euroopa Liidu elektrooniline keskkond, mille kaudu saab lahendada e-kauplejatega tekkinud kaebusi. Vt täpsemalt aadressil http://ec.europa.eu/odr.

Lepingust tulenevad vaidlused, mille suhtes ei jõuta kokkuleppele, lahendatakse Harju Maakohtus.

Kohalduv õigus

Lepingule kohaldatakse Eesti õigust (sh pretensioonide esitamise õigusele) kui seadusest ei tulene teisiti.

Kontakt

Kui sul on küsimusi Opadii kaupade, teenuste või müügitingimuste kohta, võta palun meiega ühendust.

Opadii:
Opadii OÜ (14444338)
Serva tee 8, 74018 Kelvingi, Harju maakond, Eesti
telefon: 56871781
e-post: info@opadii.ee

Võtame reeglina kõnesid vastu tööpäevadel hommikul kella 9-st õhtul 5-ni (GMT+2). E-kirjadele vastame reeglina 48h jooksul. Pühadel ja nädalalõppudel võib esineda kergeid viivitusi.

Täname et töötasid läbi Opadii müügitingimused!