Müügitingimused

Müügitingimused

Kehtivad alates 01.07.2018


Ostes kaupu veebilehel opadii.ee sõlmid siin nimetatud tingimustel lepingu Opadii OÜ-ga. Palun tutvu müügitingimustega põhjalikult, kuivõrd need mõjutavad sinu õigusi ja kohustusi.

Selleks et meie osutatav teenus vastaks veelgi enam sinu soovidele ja huvidele, uuendame aega-ajalt ka oma tingimusi. Sul on õigus allolevad tingimused endale alla laadida või välja printida, et saaksid ka hiljem vajadusel nendega tutvuda. Vajadusel võid küsida meievahelise lepingu sõlmimise hetkel kehtinud tingimusi ka Opadii-lt kasutades tingimuste allosas viidatud kontakte.

Mõisted
Opadii – kauba müüja/ teenusepakkuja Opadii OÜ (registrikood 114444338);
Klient - kauba ostja/ teenuse saaja, kes vormistab e-poes tellimuse lisades sealjuures enda isikuandmed. Füüsilisest isikust klient kinnitab tellimust esitades, et on vähemalt 13-aastane;
E-pood - Opadii veebipood veebilehel opadii.ee, mille kaudu toimub toodete müük kliendile.

Kaubad ja hinnad

E-poes nimetatud tooted on Opadiil kliendi jaoks koheselt saadaval. Muud vastavalt märgitud tooted ettetellimisel vastavalt kauba juurde lisatud teabele.
Kõik e-poes nimetatud hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Hinnad ei sisalda tasu kauba kättetoimetamise eest.
Opadiil on õigus leping tühistada, kui kauba hind e-poes on eksituse tõttu märgitud turuhinnast oluliselt väiksemana.

Ostu sooritamine

Kliendil tuleb ostu sooritamiseks valida e-poest sobivad tooted, täita nõutud andmeväljad, ning valida sobiv kättetoimetamise viis, misjärel koostab Opadii kliendile automaatselt arve.
Klient tasub tellitud toote eest arve alusel ülekandega. Leping loetakse sõlmituks arve tasumisega.
Opadii väljastab kliendile kauba, kui tasu on Opadiile laekunud.

Kauba kättetoimetamine
Klient saab valida järgmiste kättetoimetamise viiside vahel.
pakiautomaat (Opadii väljastab kauba postiettevõttele esimesel võimalusel, aga hiljemalt kahe tööpäeva jooksul makse laekumisest);
ise järele tulemine (Opadii väljastab kliendile kauba esimesel võimalusel, aga hiljemalt kahe tööpäeva jooksul makse laekumisest);
Kättetoimetamise eest tasub klient vastavalt tellimuse juures nimetatud hinnale ja muudele tingimustele. Nimetatud hinnad ja tingimused kehtivad Eesti piires. Kauba tellimisel väljaspoole Eestit võta Opadiiga ühendust parima lahenduse leidmiseks.
Kui tellimuse täitmine osutub võimatuks, nt on e-poes tekkinud tehniline tõrge või on Opadii partner vastava kauba tarne ootamatult lõpetanud, võtab Opadii kliendiga ühendust, et leida kliendile sobivaim lahendus, nt kauba asendamine samaväärsega, pikendatud kättetoimetamise aeg või raha tagastamine. Viimasel juhul tagastab Opadii kliendi tasutu (sh postiteenuse osutaja kaudu kättetoimetamise kulu) 14 päeva jooksul kliendiga kontakteerumisest.

Lepingust taganemine enne kauba kättetoimetamist
Kui klient soovib arve tasumise järgselt ja enne Opadii-poolset kauba teelepanemist lepingust taganeda, kohustub klient sellest viivtamata Opadiid e-posti teel teavitama. E-kirja tuleb märkida tellimuse number, millet taganeda soovitakse, ning lisada kliendi kontaktandmed (eesnimi, perenimi, kontakttelefon) ja vastava tellimuse esitamsie kuupäev).
Kui taganemisavaldus jõuab Opadiini pärast kauba teelepanemist, siis toimub lepingust taganemine vastavalt käeslevate tingimuste punktile 6.
Opadii kannab kliendile kauba eest tasutu tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse kättesaamisest samale pangakontole, kust toemus selle laekumine Opadiile.

Lepingust taganemine pärast kauba kättetoimetamist
E-poest ostetud kaupa on tarbijast kliendil õigus tagastada 14 päeva jooksul.
Tagastatav kaup peab olema puudusteta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutamata. Kauba sobivuses on kliendil lubatud veenduda samadel tingimustel ja tavade järgi nagu seda peetakse heaks tavaks kauplustes.
Toote tagastamiseks esitab klient Opadiile vastava taotluse e-posti teel, ja saadab tagastatava kauba koos pakendi ja kauba ostuarvega Opadii postiaadressil.
Opadii kannab kliendile kauba eest tasutu tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul alates toote tagastamisest samale pangakontole, kust toimus selle laekumine Opadiile.
Tagastamisega kaasnev transpordikulu jääb kliendi kanda.

Vastutus, vaidluste lahendamine ja kohalduv õigus
Vastutus
Opadii vastutus on piiratud tellitud toote müügihinnaga, v.a kui seaduses on sätestatud teisiti.
Opadii ei vastuta kliendi esitatud ebakorrektsest teabest või muust kliendi tegevusest tingitud tagajärgede eest.

Vaidluste lahendamine
Lepingust tulenevad vaidlused püütakse lahendada poolte kokkuleppel. Kaebus tuleb esitada Opadii e-posti aadressile info@opadii.ee. Opadii vastab kliendile 14 päeva jooksul.
Kui vaidluse lahendamine kokkuleppel ebaõnnestub, on tarbijal võimalik vaidlust lahendada tarbijavaidluste komisjonis. Täpsem teave Trabijakaitseameti veebilehel või telefonil 6201 920; e-post: avaldus@komisjon.ee. Kõigile tarbijatele on avatud ka Euroopa Liidu elektrooniline keskkond, mille kaudu saab lahendada e-kauplejatega tekkinud kaebusi. Vt täpsemalt aadressil http://ec.europa.eu/odr.
Lepingust tulenevad vaidlused, mille suhtes ei jõuta kokkuleppele, lahendatakse Harju Maakohtus.

Kohalduv õigus
Lepingule kohaldatakse Eesti õigust (sh pretensioonide esitamise õigusele) kui seadusest ei tulene teisiti.
Kontakt
Kui sul on küsimusi Opadii kaupade, teenuste või müügitingimuste kohta, võta palun meiega ühendust.

Opadii:
Opadii OÜ (14444338)
Kadaka pst 142/1-24, 12615 Tallinn, Eesti
telefon: 56871781
e-post: info@opadii.ee
Võtame reeglina kõnesid vastu tööpäevadel hommikul kella 9-st õhtul 7-ni (GMT+2). E-kirjadele vastame reeglina 48h jooksul. Pühadel ja nädalalõppudel võib erineda kergeid viivitusi.

Täname et töötasid läbi Opadii müügtingimused!



Tutvu Opadii isikuandmete töötlemise põhimõtetega siin.
Isikuandmete töötlemise põhimõtted annavad teavet selle kohta, kuidas ja milliseid sinu kohta käivad isikuandmeid me Opadiis töötleme. Isikuandmete töötlemise põhimõtted on informatiivsed ega ole osa Opadii ja kliendi vahel sõlmitavast lepingust.